Idag kommer lillebror på besök.

2012-01-09, 17:01:27 / Kategori: Vänner & Familj
Måste snart börja städa, min lillebror kommer över på middag klockan sex. Jag ska även göra vår favorit efterrätt som vi älskade när vi var små. Banan och chocklad. Gissa hur jag stavade chocklad när jag var liten? Kuklad. Haha pinsamt värre. Fick rosiga kinder när jag hittade mina kokböcker som jag gjorde när jag var liten och ser vad jag skrivit, haha.

Idag har jag jobbat och efter jobbet mötte jag upp min barndomsvän för att säga hejdå, vi satt och pratade i ett par timmar innan hon var tvungen att dra hem och packa det sista innan hon beger sig till övik där hon pluggar.



johanna

läser du mogis.se blogg?



2012-01-10, 11:57:30

Sanna svarar:

Hej Johanna,

jag läser inte mogis blogg, visste inte att den fanns. Men den ser intressant ut :)



2012-01-10, 18:58:38



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?