8 februari 2012

2012-02-08, 19:08:11 / Kategori: Allmänt
Hej babes,

idag råkade jag ut för någonting hemskt. Den värsta nackspärren man någonsin kan få. Kunde inte röra mig, inte gå upp ur sängen. Så morgonen började med massage, alvedon och skjuts till jobbet. Väl på jobbet såg dom hur ont jag hade och dom förstod inte hur jag skulle kunna jobbar. Om jag ska vara ärlig, undrade jag det också. Men när jag vaknade trodde jag att det skulle gå över. Men det gjorde det inte, det vart bara värre och värre för varje minut. Men tack och lov för att jag jobbar med grymma sjuksköterskor, utbildade massörer, doktorer och undersköterskor. Alla tog hand om mig och jag fick massage, inflammatoriska medecin och värme grejer till halsen. Bättre kollegor finns det inte!

Senare agerade jag PT till tre av mina kollegor, vi har nämligen gym på jobbet så imorgon får vi se hur dom mår. Träningsvärk till max vill vi ha!

-
oturs onsdag?


Paola

Usch!!!!! Vilken tur att du har såna kollegor fyfan smärtan av nackspärr!! Har aldrig haft det men bara man har lite ont i nacken ibland gör det ont!! Blää



2012-02-14, 07:01:46 URL: http://paolita.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?