Fantasi.

2012-02-01, 23:01:50 / Kategori: Allmänt

När jag var liten och någonting var fantastiskt så sa pappa alltid det till mig, han skrek ut fantastiskt och jag ropade alltid tillbaka fantasi! Så söt man var när man var liten, när man hittade på sina egna ord och uppfattningar, kan bli rätt galet men väldigt sött!

Apropå fantastiskt så har denna dag som jag var rätt skeptisk för igår och undrade om jag skulle överleva dagen men hey, jag överlevde och det har varit en helt fantastisk dag!

Dagen började med att en utav mina gamlingar hade rullar ner till affären och köpt en kexchocklad till mig så uttryckte han sig så fint "jag köpte den här till dig för du är så fin, men egentligen är du värd allting i hela världen". Om jag smälte? Om jag gjorde. Såndat gör mig så  otroligt lycklig! Lite senare sedan åt vi en otroligt god italiensk buffé på anhörigträffen och jag fick otroligt fina komplimanger under kvällen. Efter alla trevligheter vad jag tvungen att springa till tåget för att hinna med dansen som dessutom gick jätte bra! Känns underbart och jag mår så himla bra! Och när jag kom hem hade jag fått in lite mer pengar efter att jag spelade in en teaster för swedish house maffias nya releas för ett tag sedan! En riktigt bra dag helt enkelt. ♥ Hur har eran dag varit?


Beyonce - dance for you




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?