11 februari 2012

2012-02-11, 11:32:00 / Kategori: Vänner & Familj

Tror jag är lite halft sliten från allting. Min pojkvän gick upp tidigt idag och skulle påväg till jobbet så jag har varit vaken jätte tidigt idag och det är min första helg utan några prov som ska ske på måndag eller något jobb på helgen på väldigt länge så jag har försökt somna om när han gick och tillslut kom jag i en djup sömn. Så nu vaknade jag några timmar efter och känner mig rätt utvilad. känns skönt.

Min mor ringde mig precis och frågade om jag kunde följa med till vår lilla häst en snabbis. Så jag tänkte göra det för att komma ut lite i naturen och få pussa på hästarna. Kan vara rätt skönt att byta lite kontrast ibland, för sedan ska jag göra ett par ärenden som jag inte hinner göra på måndag.


Ala

naaw va fin bild den visar käärleek :)



2012-02-11, 22:03:01 URL: http://snoowflake.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?