Natti natti

2012-01-31, 21:05:43 / Kategori: Allmänt
Tänkte bara säga god natt, nu ska jag byta om och gå och lägga mig. Idag har det varit mycket och imorgon likaså. Imorgon kommer min dag vara fullspeckad. Dagen börjar med jobb till halv tre, efter det kommer jag med resten utav mina kollega fixa inför anhörigträffen, måste försöka hinna med plugget också. Sedan blir det anhörigträff och efter det blir det abstract hiphop för Joao som blir det bästa på hela dagen!

Idag hann jag med lite shopping och jag fick hem ett par sjukt snygga byxor från gina tricot. Visar er dem så snart som möjligt.

God natt vackra ni ♥



Hanna Hellbom

Hejsan! ville tipsa om mimmiiiss.blogg.se :)

inte avslöja men hon fyller år den 22a februari så du får ine säga att jag berätta :)

Kram<3



2012-02-01, 20:08:14 URL: http://hannahellboom.blogg.se/

Cami

Jätte snygga örhängen!



2012-02-07, 19:13:52 URL: http://miamicami.wordpress.com/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?