5 Januari 2012

2012-01-05, 12:02:12 / Kategori: Allmänt

Hallå där.

Är det inte konstigt hur slappare man är dessto segare och tröttare blir man. Den här veckan har jag varit hemma, jobbat två gånger denna vecka och vi räknar med mitt kvällspass ikväll och en dag inne istan med min kompis. Annars har jag bara varit hemma och slappat. Jag kan till och med somna under dagen, som jag gjorde igår. Och ändå känner jag att jag bara skulle kunna ligga hela dagen hemma idag, att jag känner att jag inte vill komma ut. Det är lite konstigt att jag inte känner mig alls utvilad efter så mycket sömn jag har fått den här veckan. Just för att jag inte har haft någon normal jobbvecka, vecka utan några alls rutiner som har gjort mig seg. Nästa vecka får det bli ändrig på det.

Jag måste jobba, gymma och plugga som normalt nästa vecka igen.


En utav mina favoritar låt just nu.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?