ÖDET

2012-01-10, 19:08:24 / Kategori: Allmänt

Nu ska jag hoppa in i duschen för snart kommer Mimi över på besök. Vi kommer nog spela en massa wii och jag ska försöka slänga ihop något som vi kan äta till middag, jag är hungrig och hon lär nog också vara hungrig efter jobbet.

Om något helt annat innan jag drar. Idag när jag gjorde lite viktiga ärenden, ringde jag även ett servicehus och skulle kolla om dom behövde personal eftersom jag inte får så mycket timmar på mitt jobb. Kvinnan som var chef över avdelningen bad mig skicka ett personligt brev till henne, så jag satte mig och skrev ett personligt brev och när jag precis skulle skicka iväg mailet så ringer det i telefonen så jag hinner inte skicka iväg det, och tur det kanske. Men jag vet inte om jag ska kalla det tur eller om jag ska kalla det ödet, för likt så var det min chef och ger mig en tre månaders vikariat som är en heltid tjänst. Vilken känsla. Så nu kommer jag jobba heltid i tre månader. Perfekt inför praktiken och sommaren ju. 



Jag & Mimi på Engelen i fredags.


Olivia

Graaaaattiiiis



2012-01-11, 16:50:51



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?