Hårfärg

2012-01-04, 12:10:59 / Kategori: Allmänt



Den här hårfärgen har jag planer att färga till nästa vecka. Jag tänkte boka tid hos Bobby. Jag har sätt hans underverk på dom stora bloggarnas hår så han är den enda som får röra mitt hår när det kommer till färgning. Jag har en frisör som klipper mig, han är den enda som får klippa mig eftersom jag vet att han är duktig och gör exakt den längd jag vill ha. Säger jag 1 mm, så gör han 1 mm och inte längre och inte kortare. Och nu när det kommer till färgning vill jag inte göra en stor förändrig utan jag vill bara få bort den fula färgen jag har på hälften av mitt hår som bleks på sommaren. Så därför tror jag att den här färgen kommer passa mig bra, eller vad tror ni?


Louise - foto

Blir säkert jättefint! :)



2012-01-04, 13:44:42 URL: http://wizy.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?