Födelsedag del 1

2012-01-08, 19:36:58 / Kategori: Vänner & Familj
Kvällen började med att jag vart sminkad av en otroligt duktig make up artist på make up store i farsta centrum som jag fick som pressent av min släkting. Där efter mötte jag upp min fina vän Mithila innan vi mötte upp resten av mina vänner på Engelen där festen ägde rum.

Väl på Engelen fick vi en varsin champangeglas att skåla med innan vi gick ner till bottenvåningen där tjejerna fick se överraksningen. Vi skulle dela upp oss i två lag och först fick vi börja med fem olika ljusa shottar där vi skulle gissa vad vi drack. Där efter fick vi fem mörka shottar och även här skulle vi gissa vad vi drack. Sedan var det bara att shotta upp alla glas. Tio glas på tre personer. Så ni förstår. Och det var inte bara det. Efter det skulle vi tävla vilket lag som gjorde den bästa drinken, och efter det tävla om vilket lag som kunde göra en cosmonpolitan. Efter det fick vi tre olika öl som vi skulle smaka vilken procent dom hade.

Detta gjorde oss fartfyllda och kvällen kunde inte börja bättre en så.


Vi ♥


Resultatet av våra cosmopolitans.


Jag, Luisa och Aida smakar våran "Cosmopolitan".


Team: MJM


Andra sidan baren och gör en drink.


Mithila





Inget kalas utan hattarna! ;)

Del 2 kommer imorgon.


sandra

Hej, fin blogg! Allt bra med dig? :)



2012-01-09, 00:47:49 URL: http://itsadiaryforme.blogg.se/

Hannah

Snygg design och bra blogg! :)



2012-01-09, 12:05:44 URL: http://bbuttterfly.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?