Fågelbo.

2012-01-21, 14:17:53 / Kategori: Allmänt

Hallå,

idag vaknade jag av ett underbart sms, min pojkvän är snart hemma i Sverige. Snart här med mig. Jag känner mig plötsligt hel igen, eller snart. Det pirrar i magen på mig. Han ringde mig precis från Frankrike där han har mellan landat, flyget går inte förrens om två timmar men det kommer gå fort. Snart är min älskling hemma ♥

Sitter och pluggar omvårdnad. Snart kan jag checka av den också. Lite klurigt är det denna gång, går lite segt fram. Men nu har jag bara fyra stora frågor kvar och tre stora uppgifter och två prov på två veckor, men sen är jag done. Men då börjar nästa kurs. Sånt är livet och det är kul. Ska ta och kolla upp fakta på nagelteknolog, för i höst eller i vår vill jag studera till det med. Här är det fullfart fram och jag älskar det!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?