BALETTAKADEMIN

2012-01-19, 21:05:43 / Kategori: Allmänt

Hej fina ni,

dålig uppdatering här på bloggen nu pågrund av att jag börjat jobba på heltid, kommit hem sent och därför har det inte blivit att jag kunnat logga in här på datorn. Dessutom hittar jag inte min kamera, men så fort jag gör det kommer det komma upp massa bilder samt mina senaste inköp till garderoben.

Dansade på balett akademin igår, för Joao. En av mina favorit lärare. Han ger sådan energi och när han kom in till salen vart jag så glad att jag rös i hela kroppen. Vi körde en grym koreografi, ett två timmars pass så jag har gått som en riktigt stel tant idag och jag antar att det blir värre imorgon. Mina kollegor har skrattat ihjäl sig idag, jag har till och med träningsvärk i halsen och lungorna så jag har super svårt att andas, haha! Men det var galet, dansen gör mig verkligen super lycklig. Längtar redan till nästa onsdag. Och det bästa var att han kom ihåg mig och frågade vart jag hade varit dom senaste åren!



Lando Wilkins - GRYMMA!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?