A Lot Like Love

2012-01-11, 23:45:49 / Kategori: Vänner & Familj
Första gången jag såg den filmen, den var verkligen super fin, exakt så som alla har pratat om den. Och dom gjorde en sak som jag har dröm om att få göra med Ronny. Och det är att åka ut med bilen någonstans och bara lägga oss på motorhuven och kolla upp mot den kolsvarta himlen med miljoner sjärnor. Bara trollas bort av universum. Förut brukade jag och Ronny gå upp på högdalstoppen och sätta oss där mitt på natten och kolla på alla sjärnor och bara vara vi. Den dag vi åker till Kuba så får han ta mig till dom mest magiska ställerna där borta. För jag har hört att det är väldigt vackert om natten där. ♥

Photobucket


mimi

det är den scenen som gör hela filmen så bra!!!



2012-01-12, 21:11:43 URL: http://mimish.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?