4 Januari 2012

2012-01-04, 10:35:26 / Kategori: Modell bilder
God morgon på er,

min tid har precis börjat nere i tvättstugan så jag har precis slängt in den första tvätten. Medans jag väntar på att den ska bli färdig tänkte jag äta en god frukost och läsa min bok sentenced to hell - en engelsk självbiografi som jag fastnade för på för första sidan. En mycket bra bok. Det handlar om en ung ensamstående mamma om hennes enorma kärlek för hennes dotter. I boken får man läsa om hennes uppväxt hur hon inte kände att hon inte passa in någonstans och om hennes stränga styvfar och mamma. Om hur hon rymde och hur detta förändrade henne liv. Och hur hon vart lurad så hon fick domen 10 år i venezuelas fängelse.

Nu är äggen klara så jag ska käka lite frukost nu. Men vi hörs lite senare!


Modell: Jag Fotograf: Josefine Jönsson Makeup och hår: Anna Lindström






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?