22 Januari 2012

2012-01-22, 14:52:23 / Kategori: Vänner & Familj

God dagens, allt bra med er idag? Med mig är det toppen! ♥

Igår hämtade jag och min pappa upp min prins på arlanda airport. 17.35 landade han och vi båda var super pirriga över att äntligen få se varandra efter tre långa veckor. När vi väl sågs var som att omvärlden bara försvann, och vi skrattade så mycket för vi var så lyckliga att det kom tårar. Jag känner mig så himla lycklig och hel att ha honom hemma igen.

Jag håller på att laga kubanska svartabönor, det är en överraskning till honom. Det är hans favorit så jag trot han kommer bli överlycklig. Dessutom är det här första gången som jag ger mig på att göra dem. Så jag hoppas på att dom bli en success.

Nu ska jag pussa på min älskling och sedan övergå till läxorna innan vi kan mysa hela långa dagen. Vi hörs!  




Ronny

va söööt du är amor! <3



2012-01-26, 15:50:43



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?