Nightmare.

2011-09-28, 13:10:45 / Kategori: Tankar

Sitter här med träningsvärk i hela kroppen och försöker ladda inför kvälls pass på jobbet. Börjar inte förrens om 3 timmar. I natt dömde jag tre långa drömmar och jag vaknade efter varje dröm. Jobbiga, läskiga drömmar som sitter kvar i minnet. Jag kände mig jätte tom när jag vaknade och försökte tänka på någonting annat och så fort jag somnade började jag drömma samma dröm, fortsättningen på den värsta av dom alla tre. Ville inte somna trots att jag var fruktansvärt trött. Tillslut kom det en annan dröm men lika jobbig den. Jobbiga drömmar kan verkligen sätta spår på humöret dagen där på. Men nu mår jag bättre men drömmarna sitter kvar. Det kommer dom nog göra en lång tid framöver.


Sara H

Har också konstiga läskiga drömmar dessa dagar, konstigt! Men hoppas jobbet går bra!:) Kram.



2011-09-28, 19:52:02 URL: http://libertys.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?