Plugga innan idol.

2011-09-19, 19:24:01 / Kategori: Allmänt
Redan super mörkt. Blir lite mörkrädd känner jag, och det är nu höst/vinter depressionerna börjar. Jag hoppas jag inte drabbas. Förra året vart jag inte depremerad utan det kröp mer i kroppen, jag kände mig rätt instängd. Fick panik. Obehaglig känsla! Därför är det viktigt att ta promenader och vistas mycket ute under soltimmarna så vi får i oss dom viktiga d-vitaminerna som gör oss lyckliga och pigga, okej? :) 

Nu ska jag försöka plugga lite som jag inte har gjort på två veckor! Detta just för att jag varit sjukskriven och varit trött och haft väldigt ont. Nu kan jag inte ursäkta mig mer för då handlar det inte mer än min enorma lathet och förskjutningar av allt jag måste och borde göra. PUSS!


Jag & Ronny ♥ en dag i Miami.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?