Mondo café.

2011-09-29, 15:56:50 / Kategori: Allmänt

Satte mig precis ner, mina fötter och ben värker, nu är jag trött! Har iallafall haft en super härlig torsdag. Jag slutade klockan ett idag, så jag åkte in till gamla stan och mötte upp en vän för fika i solen och promenad mellan gamla stans täta byggnader. Super mysigt! Vi satte oss ute på Mondo och tog oss en varsin bakelse och nypressad apelsin juice. I endast linne! Sen fick jag hem en enkel t-shirt hem. Toppen dag med andra ord!

Nu ska jag göra mindre roliga ärenden. Betala räkningar.



Cl@ra

Sv: hahah jaa håret mnåste ha blivit helt förstört efteråt... :) Nej tyvärr, jag missade att dom hade invigning :(



2011-09-29, 21:11:01 URL: http://wikimusic99.wordpress.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?