Hiss eller diss?

2011-09-26, 15:06:06 / Kategori: Allmänt

Vet ni vad jag har gjort? Jo jag har köpt en ny laddare till min dator så nu kan jag visa bilder och uppdatera som vanligt igen. Idag gjorde jag mitt sista prov för den här terminen. Kan inte förstå att en hel termin har gått nu! Helt otroligt. Efter provet åkte jag in till stan och köpte laddaren och förnyade mitt sl kort. Har haft fruktansvärt ont i min rygg hela vistelsen på stan så jag gick runt på stan som om jag var en hög gravid kvinna. Inte roligt. Jag är lite skeptisk över hur det ska gå imorgon, då jag ska börja jobba igen.


Förresten, någon som har sätt den nya two and a half men? Är den en hiss eller diss?


Reema

asso 2 and a halv men är ju liksom Charlie! Ashton är grym men frågan är verkligen om han kan fylla hålet efter Charlie! Jag har inte sett nåt än men jag är skeptisk!



2011-09-26, 23:51:05 URL: http://reemajohnson.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?