Hemma från sös och jag mår bra :)

2011-09-13, 18:34:43 / Kategori: Lär känna Sanna

Hej vänner.

Nu när jag har ork att sätta på datan tänkte jag skriva ett snabbt inlägg om att jag mår bra. Jag har mått väldigt dåligt och har sovit och legat i sängen sedan i fredags, jag kom hem från sös i lördags eftermiddag. Jag har ätit en stark medicin, en mofin liknande tabletter som gör mig super trött. Men nu mår jag så bra att jag inte mer behöver dom längre, inatt blir det nog första natten utan dom tror jag. Jag kan bara gå väldigt korta sträckor, sen blir jag jätte trött.

Jag hade en stor tumör i hela mage, buk och rygg för 4 år sedan. Jag opererades tre gånger och den andra gången var en akutaoperation därför att tarmarna hade spruckit efter att dom tagit bort dom utsatta tarmana och organen och jag fick en blodförgiftning och höll på att dö. Därför har mitt ärr inte sätt ut som den skulle och nu har dr skärt bort skin och satte fast den och han berättade för mig att ärret ser super fint och tunt ut! Så spännande, själv får jag se den på fredag då jag ska byta tejp! 



 


Ann Kykyri

Oj, hoppas att du mår bättre snart!



2011-09-14, 06:56:06 URL: http://kykyri.com

Anonym

åh, vad hemskt. vad bra att du mår bra nu!!!

Finfin blogg :)



2011-09-16, 20:12:25 URL: http://lemonaade.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?