Fredagsmys med pappa.

2011-09-24, 13:41:37 / Kategori: Vänner & Familj
Igår åkte jag hem till min pappa och åt middag och kollade på film. Och ett kilo godis. Super mysigt hade vi. Snart ska jag hoppa i duschen och sedan våga håret tänkte jag. Tar sådan tid med mitt långa hår. Sen ska jag, Ronny och resten av min familj bege oss ut till släkten och äta kräftor. Jag har längtat tills den här dagen i år, så nu ska jag äntligen få njuta av vår kräftskiva. (jag har fortfarande inte köpt en laddare till min dator, tyvärr. Så mobilen får duga så länge)

Apropå hår. Här är en bild när jag gick catwalk i våras. Gissa hur kul det var att få ut håret på kvällen!

Cl@ra

Haha, åh gud vilken cool frisyr!! :D



2011-09-24, 15:07:45 URL: http://wikimusic99.wordpress.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?