FREDAG

2011-09-16, 10:23:17 / Kategori: Allmänt
Hej :)

Sitter och äter frukost och ringer runt till olika jobb. Igår pratade jag med en doktor på avd. 57 där jag låg inne förra veckan och han sa att jag inte får jobba förrens den 25e. Gymma eller dansa får jag inte förrens om två månader. Åh det är så jobbigt för nu känner jag mig inte så där trött som jag gjorde förut så visst har jag massor med energi och är jätte rastlös och ändå orkar jag inte göra saker heller. Det är så himla tråkigt att gå ut på promenader ensam så min mamma går ut med mig på kvällarna. Nu skulle det vara perfekt att vara hundvakt! Jag behöver motion och sällskap om dagarna. Någon som har en liten hund att låna ut? hehe.

Nu ska jag fortsätta äta min goda frukost och sedan ringa runt till olika jobb och söka ett par tjänster sedan måste jag ringa upp mitt egna jobb och kräva lite timmar efter den 25e.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?