Första dagen efter sjukskrivningen..

2011-09-27, 18:49:53 / Kategori: Modell bilder

Första dagen på jobbet idag, och det gick jätte bra! Det var lixom 2,5 veckor sedan som jag jobbade och rörde på mig i 10 timmar så jag lär ha träningsvärk imorgon. Ni anar inte hur fort musklerna försvinner när man är sjukskiven! Igår sprang jag från affären hem till mig för att hämta min mobil för att jag hade glömt den och idag har jag haft träninsvärk i hela min kropp! Iallafall det var jätte skönt att få börja jobba igen, få träffa alla kollegor och alla brukare som bor där.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan gå till pizzerian. Hur har eran tisdag varit idag?


Fotograf: Andreas Kettunen Modell: Jag


Reema

men vilken sjukt härlig bild! Känns så somrig!



2011-09-30, 20:48:52 URL: http://reemajohnson.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?