Ångestångestångest!

2011-09-05, 15:16:19 / Kategori: Allmänt
Min presentationsförmåga suger just nu, blir jätte stressad och otålig. Jag har haft det ett par dagar nu och jag blir arg på mig själv. Jag gör allt och ingenting. Där allting ingår är allt jag inte ska göra. Nåja, jag ska pristera lite mer nu och sen ska jag iväg och gymma med min mamma! Sist jag gymmade var sist som jag var duktig på allt annat. Jag försökte gymma här om dagen och ni som gymmar vet vilken fart det är på rullbanden när det står 4.0 det är alltså myrsteg och det var den ända träningen jag fick den dagen. Jag blir ut om fokus när jag inte jobbar och har en vardaglig rutin. Det kan ni väl erkänna också. Visst blir man lite för lat när man inte har någonting att göra, som att gå upp tidigt för att jobba det sätter fart på en och det är en skön känsla.

Nu ska jag äta upp min nudel"soppa" och plugga och sedan dra och gymma gärnet. Åker hem till min pojkvän men jag ska försöka blogga innan det såklart! ♥




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?