15e september 11

2011-09-15, 13:05:18 / Kategori: Allmänt

Jag lovar att jag börjar updatera som vanligt inom en snar framtid. Jag måste bara bli bättre. Jag gör ingenting om dagarna förutom att titta på TV och bli frisk. Min mamma tog mig på promenad igår och det var fruktansvärt jobbigt, jag lixom hängde på henne. Så jag ska försöka gå på en promenad varje dag för att komma upp på fötter igen. Längtar tills jag får börja jobba, träna och åka in till stan för att umgås med vännerna. Få göra roliga saker. Få komma ut här ifrån. Just nu är jag väldigt beroende av andra, typ som att bli skjutsad om jag ska någonstans eftersom jag vet att jag blir fruktansvärt trött efter bara ett par minuter. Men tur att jag har världens bästa pojkvän som tar hand om mig varje dag. ♥

Nu ska jag ringa försäkringskassan, sös och skolan. Får inte jobba inom 3 veckor och att sitta här får jag ju inga pengar. 

 

 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?