030911

2011-09-03, 12:21:47 / Kategori: Vänner & Familj

Hej mina snygga läsare! Allt bra med er? ♥
Själv mår jag bra, jag har precis duschat och nu är jag fräsh igen.

Jag gick ut med tjejerna igår och vi satt utomhus på Entourage där alla rökte så mitt hår stank förskräkligt imorse och imorse när jag kom hem runt 4 tiden så orkade jag för första gången inte ta bort mitt smink. Jag är jätte noggran med att alltid tvätta av mitt ansikte med en makeup remover innan jag sover oavsätt hur sent jag lägger mig eller hur trött jag är. Ja så ni kan ju förstå hur jag såg ut imorse, haha.

Igår var vi ute och vi hade ett toppen kväll med goda drinkar, skratt och dans. Nu ska jag fixa min säng och sedan plugga lite innan skrutten kommer. Jag ska nämligen vara barnvakt åt min lilla kusin! :) Vet inte vad vi ska hitta på, några förslag?



Jag och Mimi i onsdags från vår mysiga tapaskväll!


Queen

va härligt de låter!



2011-09-03, 12:46:33 URL: http://reemajohnson.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?