Middag och massor med sangrias och öl.

2011-10-01, 21:46:30 / Kategori: Vänner & Familj
Hej snyggingar!

Kom precis hem från Ronnys pappa där vi hade middag med alla deras släktingar och vänner. Lyssnat på musik, ätit, druckit öl och lekt med alla barn. Vi har haft en super trevlig kväll och firat Ronny i förskott! Han fyller nämligen år nu på onsdag och jag håller på att planerar hans födelsedags pressent och vad vi ska göra. Många frågor jag får höra nu. En nyfiken pojkvän och han tror att han vet exakt vad vi ska göra! Hihi, super roligt.

Nu ska jag faktist snart sova. Det har varit en lång dag, väldigt lång dag. Vaknade 8 imorse. Så nu är jag super trött! Hoppas ni har en fortsatt grym lördags kväll! ♥


Jag förra helgen.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?