Just i denna stund..

2011-10-14, 22:58:16 / Kategori: Allmänt
Ska nog sova snart. Har varit rätt seg hela dagen, sov när jag kom hem från jobbet, skjutton vad jag frös. Var på en promenad med en utav våra boenden. Det är ju förfan iskallt ute nu. Trodde det skulle bli en snabb promenad, runt husen bara. Men inte den här gången, då skulle vi överrallt, ner till vattenet, kolla där, gå en omväg och allt detta i myrsteg. Grr. 

Nu har jag proppat i mig godis i mängder medans jag kolla på idol så nu mår min mage inte alls bra! Ska väl ta och klura ut ett par instuderingsfrågor innan jag sussar. ÅH vad jag inte vill plugga, men jag måste, jag måste verkligen! Försöker få högre betyg på med. grundkurs men ämnet och jag passar inte ihop! Det är som matte för mig. Om jag ska förklara så här, jag och matte är som dag och natt, så då förstår ni att jag verkligen inte gillar det här ämnet. Jag fruktar för att komma hem för jag vet vad som väntar mig, jag gråter inom mig och jag gör allting utan att göra det jag måste. Jag gillar helt enkelt inte detta ämne, jag har till måndag på mig sen behöver jag nog aldrig mer i hela mitt liv plugga till med.grundkurs igen. Så det är bara att kämpa stenhårt den här helgen sen är det ö v e r!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?