Ett eget rum är något speciellt.

2011-10-15, 11:13:25 / Kategori: Allmänt
God morgon finisar ♥ Har ni sovit gott?

Det har iallafall jag, trots att jag har vaknat lite då och då och varit rätt stressat och orolig i magen. Har nämligen vaknat och tänkt på att jag måste hinna plugga! Vill ju inte plugga hela dagen så jag vill sätta igång nu så jag har dagen på mig att göra något roligt.

I natt sov jag ensam, så jag gick in och la mig i min mammas säng, annars sover jag i soffan i vardagsrummet. I över två år nu har jag levt utan ett hem, ett eget. Varje dag sedan jag flytta ut från mitt rum har jag haft lite ångest - rummet hos mina föräldrar var mitt hem. Allt jag älskade låg där inne, allting var mitt. Dit jag kröp in när jag var glad, ledsen, arg - och de stunder jag bara ville vara för mig själv. Rummet som jag hade möblerat och fixat helt själv. Kvällarna som det lös hundra tända stearinljus i. Där inne har jag dansat massor. Där inne har så otroligt mycket roligt hänt! Mitt rum var speciellt och när jag flyttade ut så önskade jag att jag fick ta med mig mitt rum också. Jag saknar att ha ett eget rum varje dag, ett rum som är mitt och ett rum som jag har fixat och ett rum som jag kan krypa in när jag vill. Ett eget rum är något speciellt.

Sara

Ha en fin kväll :)



2011-10-15, 19:07:57 URL: http://aamaziing.blogg.se/

Sara

God natt :)



2011-10-15, 23:30:00 URL: http://aamaziing.blogg.se/

Emelie.

Så fin blogg du har!



2011-10-16, 12:01:50 URL: http://emeliesaandgren.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?