10.10.11

2011-10-10, 16:06:16 / Kategori: Allmänt
Hallå där! Tänkte upptadera lite snabbt innan jag tänkte sätta igång med pluggandet.

Kom precis hem från jobbet, jag skulle egentligen jobba en hel dags pass men när min pojkvän hade skjutsat hem mig klockan 6 imorse för att jag hade glömt min plånbok och hunnit somna om i min mors säng ringer min chef och ber mig komma in omgående. Så då var det bara att flyga upp ur sängen och dra på sig ett par kläder som låg hemma och springa med tunga steg till tunnelbanan. Men skönt det. Föredrar dagpassen så jag har kvällen kvar att bara få mysa.

Igår efter stenhård plugg från tidiga förmiddagen till sena eftermiddagen kom Ronny och hämade upp här. Så beställde vi hem en god ungsgratinerad pasta med salami till mig och en vesuvio till Ronny framför en hyrd film.

Nu ska jag plugga, så vi hörs senare. ♥




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?