Vintern närmar sig

2011-11-09, 16:42:47 / Kategori: Shopping + tips

Hallå där!
 
Vilken iskall dag det var idag! Dom elva plussgraderna hade nog sin sista dag igår, snart vaknar vi med frost på bilrutorna, träd och gräs. Åkte till affärerna direkt efter att jag slutade och köpte mig ett par mysiga tumvantar i vit, beige färg. Jag har alldeles för mycket svart! Sedan gick jag in till MQ och kollade efter någon fin kappa och jag hittade en underbar kappa med en liten rosett på ryggen. Den kostade närmare tvåtusen kronor så jag ska titta vidare, men hittar jag ingenting annat så tänker jag bannemej köpa den! Den var lixom Jag.

Nu ska jag hoppa in i en varm dusch och sedan börja göra mat. Idag står det lax på menyn.


Mycket finare i irl.


Sofia - Vinn valfritt plagg!

det är bara bra här :)

gjort idag? ^^



2011-11-09, 17:23:59 URL: http://smnmode.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?