Underbara helg.

2011-11-20, 17:20:27 / Kategori: Vänner & Familj

Denna helg har varit helt underbar! Hunnit äta middag och fira min lillebror i fredags, och sedan hann jag hem till Olivia för goda drinkar och en sen utgång. Igår har jag myst med världens bästa pojkvän framför en bra film som vi hyrde i butiken nära oss och åt tacos och massor med godis. Imorse har vi myst hela morgonen innan min mamma hämtade upp mig för lunch och shopping. Nu har jag egentid ensam här hemma med tända ljus och letar lite fakta om en sak jag vill göra nästa år. Och nu ska jag gå in på lookbook leta lite insperationbilder för morgondagens plåtning. En toppen helg med andra ord.

Hur har eran helg varit? :)

H&M Hat, Vintage Levi's Jacket, By Celina Layered Cross Necklace, Love Dress, Yves Saint Laurent Boots
Bild tagen från lookbook.
SJUKT SNYGG!


emma

sv: hihi kej, jo bara bra :D kramis



2011-11-21, 08:42:58 URL: http://emmababy.se

sanna

DAGENS BLOGG - vinnare & ny omgång uppe nu!

Tävla om chansen att synas inför ca 1000 dagliga besökare, lycka till! :)



2011-11-21, 15:41:12 URL: http://sannaakarin.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?