Style by Kling

2011-11-28, 10:43:28 / Kategori: Allmänt

Hej på er,

sitter och äter frukost och läser Style by Klings nya nummer som jag fick på mässan igår. Vi hade jätte roligt igår, jätte fina montrar och självaste modevisningen var extremt bra! Snygga kläder och jätte snyggt gjort med tillgjord snö som flög ner, eld som sprutade och grym musik. Allt var jätte grymt! Min kompis har alla bilder på sin kamera så det blir lättare att skriva om mässan med hjälp av bilderna, så mer om mässan när jag får bilderna.

När mässan stängdes gick vi och åt en bulle och drack lite sockerdricka innan vi begav oss in till staden. Vart ingen mat för oss igår. Hände alldeles för mycket för att hinna med det märkte vi. Men väl inne i gamla stan mötte jag upp min pappa, hans två kompisar och tjej på engelen innan vi gick och åt på en fin italiensk resturanag. Jag tog en super god toast skagen med räkor och varmrätt vart det carbonara. Kom inte hem förrens elva på kvällen och när jag och pappa väntade på min taxi så började det SNÖA! Super vackert var det! En riktig 1a advent ♥


 


Sara H

Åh den satt jag och läste imorse också.



2011-11-28, 14:34:48 URL: http://libertys.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?