Nu: Middag och twilight med min prins ♥

2011-11-25, 17:46:37 / Kategori: Vänner & Familj



Idag har jag på mig ett nytt smycke och cardigan från Gina tricot,
visar en närmare bild på dom imorgon.

Tänke bara önska er en toppen kväll! Snart är min prins här och vi ska åka och äta någonting gott och sedan se den efterlängtade Twilight filmen. Åh vad jag längtar! Jag har nog aldrig varit så här besatt av att se en fortsättning av någon film tidigare. Jag är helt kär. Och jag har hört att den är helt underbar och att man bara vill se fortsättningen. Ingen skillnad till dom andra,
då jag satt "åh nej är den redan slut"..


Sara H

Den var faktist bra, hoppas ni har mys da! Du är lika fin som alltid. :)



2011-11-26, 01:55:08 URL: http://libertys.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?