Lördag 12 Oktober.

2011-11-12, 13:35:20 / Kategori: Allmänt

Hej på er! Fredag igår, hade ni en bra dag igår? Själv hade vi en lugn kväll, jag och Ronny. Vart pizza, en bunke fylld med godis, smirnoff ice och en bra film till. Inte tokigt det.

Har varit en hektist vecka med massor med jobb, jätte bra för mig som är timanställd att jag fått så många timmar som jag fått, det är lite som ett lotteri varje vecka då man aldrig vet om man får jobb eller inte. Kanske det som är jobbigast med att vara timanställd. Nästa vecka bli en lugn vecka, än så länge står jag bara på ett kvällspass på måndag. Men hoppas på att det fylls på med arbetsdagar under veckans gång. Det lär det göra.

Idag ska jag plugga, sedan får vi se vad kvällen bjuder på för trevligheter. Tar nog det lugnt denna helg. Batterierna behövs laddas upp.





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?