I skrivandens stund

2011-11-12, 19:55:21 / Kategori: Vänner & Familj

Det tråkigaste med att plugga är att det aldrig finns lediga helger. Visst helger behövs det inte alls många timmar plugg, vissa inga alls. Men när man har ett stort prov på måndagar som vi har så finns det inget val än att sitta hemma och plugga. Denna helg går åt att plugg, inte alls roligt. Men livet är inte alltid roligt, eller hur? Ibland behövs tråkigheter för att kunna uppskatta det roliga. Nu sitter jag och pluggar för fulla muggar så jag lär nog stanna hemma ikväll. Springer nog förbi torget lite senare och hyr en film och köper godis. Blir mysigt det med!

Nu ska jag äta middag, kött och pommesfritt. Man glömmer lätt bort att äta när man är inne i pluggandet och när det flyter på så vill man helst inte avbryta, men nu blir det en god middag innan jag börjar med studierna igen. Och grannarna brevid spelar M.J i högtalarna, det gillar vi!


(Jag och Olivia från en halloween kryssning för två år sedan)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?