Höstplåtning

2011-11-21, 17:35:19 / Kategori: Allmänt

Heej på er!

Kom precis hem från en grym plåtning med duktiga fotografen Josefine och makeup artisten Anna. Vilket teamwork. Vi kört sedan vid nio och vart inte klara förens fyra nu på eftermiddagen. Vi körde på ett höstig outfit, stort hår och mörksotiga ögon inne i gamla stan. Tror det vart ett par riktigt snygga bilder! Vi körde mellan täta byggnader och inne vid en kyrka. Däremot skippade vi klänning, vi höll på att frysa ihjäl. Så efter plåtningen drog jag till expresso house och tog en stor chai latte och en saffrans bulle och där fastnade jag lite väl länge. Men nu är jag varm igen och imorgon blir det ännu en plåtning men då ska vi förvandla mitt hår till en fågelbur!


Dagens smikning.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?