2011-11-23, 22:33:43 / Kategori: Modell bilder
Nu är jag hemma och har precis duschat av mitt stora burriga hår, men jag gillade det. Mitt hår har nog aldrig varit så tjockt tidigare. Igår när jag och Ronny köpte take away mat så kände han knappt igen mig och var tvungen att kolla mig i ansiktet innan han pussade på mig, haha. Jag har iallafall massor med bilder att visa er men det får bli imorgon eftersom nu är jag trött efter mitt heldags pass på jobbet. Så vi hörs imorgon vänner, jag börjar inte förens klockan fyra imorgon så jag hinner blogga liten iallafall. God natt och sov så sött! ♥



En bild från plåtningen i måndags.


Helena

Tänkte bara säga att jag brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så Hej Hej :)



2011-11-24, 07:43:59 URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Helena

Tänkte bara säga att jag brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så Hej Hej :)



2011-11-24, 08:18:07 URL: http://helenaskvarter.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?