ATTITUDEMÄSSAN

2011-11-26, 17:33:31 / Kategori: Allmänt

Ikväll blir det en lugn kväll. Ska nämligen upp väldigt tidigt imorgon för att gå på ATTITUDE mässan med min vän Mithila. Som jag längtar, det händer så himla mycket saker och så mycket jag vill hinna med. Men det kommer vi eftersom vi kommer vara där en timme innan öppningen för att försäkra oss om att få en goodiebag och om vi har turen på vår sida så kanske vi är en av dom lyckliga som får en diamant i våran goodiebag. Vem vet. Men som sagt, idag blir det en väldigt lugn dag eftersom jag ska vakna sex imorgon bitti. Så jag gick förbi en affär i stan och köpte hem en massa spa produkter som jag ska syssla med lite senare. Men nu ska jag rensa sminkväskan.



Någon av er som besökte mässan idag? Eller ska besöka den imorgon?




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?