1a advent ♥

2011-11-27, 08:17:41 / Kategori: Allmänt

God morgon! Hoppas ni har sovit gott inatt. Det har iallafall jag :)

Vaknade pigg klockan 7 imorse lagom att gå upp och fixa mig. Så nu är jag färdig sminkad och ska snart sätta på mig kläderna och gå. Men först ska jag äta frukost. Så medans ägget kokt klart tänkte jag blogga innan jag åker iväg till attitude mässan idag. Det ska bli så roligt! Igår myste jag här hemma med mor och vi gjorde iordning årets första julskinka och drack årets första julmust. Åh vad det var mysigt och gott måste jag säga. Det finns många nackdelar med vintern men det finns också fördelar med den också, och det är exakt den här tiden och fram till jul och nyår. Jag älskar det här! ♥

Tumblr_lth8rl147d1r3pi76o1_400_large


Emelie

Vad fin bild! =)



2011-11-27, 13:04:14 URL: http://emellay.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?