19.11.11

2011-11-19, 12:17:56 / Kategori: Vänner & Familj

Hejhej! Allt bra idag? Älskar att det är vackert väder mitt på november månad. Snart är det jul och inte ett enda täcken förutom dom uppsatta julgranarna och dekorationerna som är uppsatta överallt nu. Vackert.

Igår åt jag himmelsk god mat med min familj på den nyöppnade retaurangen Olerys i farsta centrum. Vi satt i ett par timmar, pratade, drack goda drinkar och bara var. Så himla mysigt! Sedan vid halv nio tiden kom jag hem till Olivia och drack ett par fler drinkar och satt och pratade i hennes säng och fixade oss innan det var dags att ta en taxi in till staden för lite dans. Men det vart allt förutom dans, haha. Jag tetaste även på äppelöl och det var nog ett av det godaste jag druckit, mums!

Nu sitter jag och äter frukost och ska snart hoppa in i duschen.



Den goda maten från igår.


sanna

Hej! :)

Vad händer hos dig? :)



Hoppas att du har en bra Lördag!

Kram



2011-11-19, 19:42:11 URL: http://sannaakarin.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?