18 november 2011

2011-11-18, 15:35:11 / Kategori: Allmänt
Hej bloggen.

Idag har det varit en fartfylld dag, började morgonen med att möta min mamma i farsta centrum för att handla min lillebrors pressent. Sedan gick jag och gymmade i en timme och efter det mötte jag upp min pojkvän för att lämna hemmanycklarna och så hann jag pussa massor på honom. Sen fick jag lite shoppat innan jag skulle iväg till mödravårdcentralen som jag hade tid hos i farsta.

Nu sitter jag hemma och har precis slängt i mig en hårdbrömacka med mjukost och salami. Om två timmar ska jag möta upp min bror, mamma och hennes kille, vi ska nämligen fira min lillebror som fyllde år för inte så länge sedan, hade aldrig orkat vänta tills då. Hungrade nästan ihjäl.

Nejni, nu ska jag hoppa in i duschen och sedan sminka mig. Vi hörs sen ikväll.



När vi var i Grekland för 3 sommrar sedan. Jag vill vara brun igen!


M*

- ah jag vill också vara brun!



2011-11-18, 16:30:39 URL: http://ILROMANISTA.SE



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?