16 novmber 2011

2011-11-16, 11:06:24 / Kategori: Allmänt
Hej där!

Vet ni hur knasiga drömmar jag drömt i natt? Jätte knasiga! Den senaste tiden har jag drömt så många drömmar och kommit ihåg dem. I flera dagar i rad har det varit så nu, jag kommer inte ihåg en morgon jag inte vaknade ur en dröm jag legat och drömt. Ibland kan det vara underbart att drömma, OM man nu drömmer om någonting underbart. Men det har jag inte gjort på evigheter så snälla drömmar upphör nu, tack.

Nu sitter jag och lyssnar på the voice och ska skicka iväg ett par mail och göra andra viktiga saker som måste göras här på datorn. Sen ska jag nog sätta igång och skriva klart en läxa, sen vill jag ut och njuta av de få timmar solen finns.





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?