15.11.11

2011-11-15, 11:25:28 / Kategori: Allmänt

Hej babes, vilka fina dagar det varit nu dom här två dagarna,  jag känner mig så mycket mer hype på att göra saker. Vi behöver massor med sol nu när mörkret tar över hela Sverige klockan fyra på eftermiddagarna.

Igår vaknade jag klockan 06 på morgonen och kom inte hem förrens klockan 22 på kvällen. Det började med arbetsmiljö och säkerhets prov på odenplan, sedan ett jättebra styrkepass med intervall träning och joggning. Jag ska bli helt fitt inför danscenter 2012 nu när terminen snart är över kunde jag inte hoppa in efter att jag fick börja dansa efter mina 2 månaders sjukskrivning. Efter gymmet åkte jag till jobbet och jobbade ett fem timmars kvällspass. Inte illa.

Nu har jag peelat hela kroppen, smöjt in kroppen med ett fet nivea bodylotion, blir så himla torr vid den här tiden av året. Så nu ska jag hoppa in i mina kläder och sedan åka in till stan och träffa en kompis för lite julklapps letande, förhoppningsvis! Jag är så himla sugen.



Cicci, Bästis, Sofi och jag på bästis födelsedagsfest för 1,5 år sedan. Saknar dig!


Olivia

Den klänningen är så söt Sanna!



2011-11-15, 13:03:37



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?