Black feather

2011-05-02, 21:47:46 / Kategori: Shopping + tips

Sitter i soffan och tittar på film på kanal nio med Ronny, vi har precis ätit middag och nybakad bröd. Idag var jag och hade min första körlektion på körskolan. Det gick jätte bra, lite nervöst bara. Men min lärare är bra så det är ju huvudsaken så att man blir avslappnad och inte är stel. Jag blev rätt avslappnad efter ett tag. Men det pinsamaste var nog att jag tog fel på handbroms och kopplingen men han log bara och sa att det var helt okej. Så det kändes ju bra men dock fick jag en läxa att läsa på lite mer om bilen.

Innan körlektionen var jag och träffade Olivia, vi tog en sväng på stan och satte oss inne i gallerian och tog oss en god bärsmothie och bara pratade som tjejer kan göra. Hur har eran dag varit?


Örhänge köpt från JC.


Oliviah

Snyggsnyggsnygging :D Köp dom vita oxå!

<3<3<3



2011-05-02, 23:56:15



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?