14 maj 2011.

2011-05-14, 09:34:40 / Kategori: Allmänt

God morgon bloggen! Hur mår ni? Hoppas alla jätte bra med er.

De flesta av er sover säkert nu, eller hade ni en hemma kväll som mig? Jag jobbade hela dagen igår så när jag kom hem var jag helt slut så jag tog mig en powernap men den powernapen blev 3 timmar lång istället. När jag vakna var klockan 9 på kvällen så jag satte mig vid TV:n på kvällen och njöt med frukt och grönt framför en rolig film. Ska försöka äta det mycket mer än vad jag gör nu, fast jag är väldigt bra på det så läste jag att man bör äta ett halvt kilo frukt och grönt om dagen. Jag tror inte att jag kommer att uppnå det målet per dag men jag ska iallafall bli mycket bättre på den fronten. Sedan när det blir varmt kommer det blir mer raw food, då man äter mer frukter och kokta/råa grönsaker om dagen. Super bra för kroppen! Ett sätt att rensa ut alla baktriella bakterier som du har i kroppen med olika kemikalier i.

Nu ska jag ta och läsa lite teori i körkortsboken och svara på frågor. Ska läsa minst en halvt timme och svara på 15-30 frågor per dag har jag bestämmt. Och det har jag gjort hela veckan. Jag är så motiverad så det känns jätte kul att plugga! 





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?