Jag ska operera mig!

2011-05-12, 14:32:33 / Kategori: Lär känna Sanna

Pust och stön! Satte mig precis i soffan efter en bra dag på jobbet, men gud så trött jag är idag! Skulle kunna somna vilken sekund som helst, kan tänka mig att det är värdret som gör mig trött. Det är lixom varmt och jätte kvaft i luften. Men jag måste hålla mig vaken till ikväll och om jag känner mig rätt så kommer jag förmodligen bli piggare till kvällen, övertrött(?) 

Förresten, glömde berätta en glad nyhet som hände i tisdags. Jag besökte södersjukhuset för fjärde gången i år och många fler ska det bli, men det här besöket var inget besök där jag var nervös. Utan ett besök som jag fick glädje av, ett besök där jag fick ett underbart besked. Nämligen att jag ska få bli opererad i höst. Jag ska äntligen få en fin mage, vi ska skära bort mitt fula ärr som går igenom hela min mage! Gud vad jag är glad, som jag längtar. Längtar OTROLIGT mycket! Men först får sommaren gå långsam men sen får tiden gärna gå fort tills jag får operera bort mitt ärr. Men visst är jag nervös men väldigt glad! :)

 


Oliviah

Wohoooooooooooo!!!! Fan va jag är glad för din skull Sanni :D Som du har längtat!

<3<3<3



2011-05-14, 10:50:40



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?