Valborgfirande med Olivia

2011-05-01, 19:02:03 / Kategori: Uteliv

Vilken toppen helg. Vilken bra valborgfirande det vart igår med min fina vän Olivia. Först började min lördag med en god frukost med min mamma. Sen gick vi ut till majbrasan och min älskade mamma vann en rosa nalle till mig. Vi gick sedan till en pizzeria lite längre bort med gångavstånd och sedan satte vi oss där på gräsmattan och åt en god pizza. Sen var jag tvungen att knalla hem igen och byta till party kläder och på med rött läppstift så var jag redo för en härlig kväll med Olivia. Vi satte oss på femtiofyra inne på söder och där satt vi till tre på natten någongång och sen en sväng förbi donken. Kom i säng runt fyra. Helt perfekt! Kameran kom inte upp så mycket men här kommer ett par bilder från går kvällen, dem ända.




Oliviah

TACKTACKTACK Sanni för en grym kväll/natt/morgon! Bäst!

Puss <3



2011-05-01, 19:36:13



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?