Tisdagen den 3 maj.

2011-05-03, 07:24:12 / Kategori: Allmänt

God morgon Sverige, jag vet inte om jag ska gråta eller skratta. När jag klev upp imorse så ser jag att det snöar flingor lika stora som bomullstussar. Vafan, var inte våren här för att stanna och var inte sommaren på god väg? Sveriges väder är som vi har sagt i många många år, opålitlig. Idag vill jag verkligen inte kliva ur denna bostaden. Jag vill ligga i den här sängen tills solen skiner igen och man endast behöver bära en klänning, då vill jag gå ut. Jag som hade planerat dans i mitt schema idag innan övningkörningen. Vi får se hur det blir med den saken. Vi får helt enkelt vänta och se vad det här vädret tar oss.

Och sen måste jag klaga på min sömn. Jag har fått sömnsvårigheter. Jag vet inte vad det kan bero på. Inatt kunde jag inte somna förens ett i natt, och jag vaknade strax efter fem imorse och sedan dess har jag inte kunnat sova. Vad är det med mig? Dock funderar jag mycket, jobbar inte och är bara allmänt stressad över vissa saker i livet och visst kan det vara faktorn till varför jag har sömnproblem. Någon av er som har tips till en bra sömn?


Jag till vänster längst ner, så här arg är jag nu som jag var när vi skulle ta bilden!


MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

Tack så mycket =D



2011-05-03, 09:33:14 URL: http://matildays.blogg.se/

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

naw tack! :D



2011-05-03, 09:37:11 URL: http://feliciaaulen.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?