Söndag den 15e maj.

2011-05-15, 16:45:36 / Kategori: Vänner & Familj

Hej hej allihopa, hann inte blogga imorse eftersom vi vakna 12 imorse och strax där efter var jag tvungen att åka iväg. Första gången jag vakna så sent på väldigt väldigt länge, vaknar inte ens så sen när jag kommer hem fyra på morgonen. Igår var jag och min pojkvän på TGI och vi hade det super myisigt. Åt god mat, pratade minnen och drack goda drinkar och jordgubbs milshake. Vi kom hem vid elva tiden någongång och satte oss framför TV:n och tittade på en film som gick då, vi kom inte i säng förrens två på morgonen.

Nu är jag precis hemkommen från DC och har precis dansat hip hop med Talia. Hon frågade oss om vi ville vara med på elevföreställningen som sker på en stor teater här i Stockholm den 4e juni. Vi får bara se om jag kan då, vore jätte kul att få uppträda, ett av det bästa som finns att göra!



Jordgubbs milshake! Allt som innehåller jordgubb är o s l a g s b a r t.


Catelina

MIna nitar är från ett gammal skärp som jag tog väck, dock kan man köpa nitar i en vanlig syaffär och beställa från internet :)



2011-05-16, 15:29:10 URL: http://catelina.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?