När kom alla blad fram?

2011-05-08, 20:07:10 / Kategori: Modell bilder

Heej bloggen! Hur mår ni? ♥

Vilken härlig vecka jag har haft, jag vet att jag har varit urusel på att updatera men det har lixom inte blivit av. Dessutom är jag jätte dålig på att ta bilder och det är ju inge roligt att updatera utan bilder. Och inte heller läsa för den delen heller. Men jag ska bli bättre på det också! Men jag är så feg när det kommer till att ta bilder på mig själv, att ställa mig och posera bara sådär utan någon alls anledning, för jag tänker ju bara på att alla fattar, "aah hon har en blogg", haha tönt som jag är.

Anyway, idag har har jag varit i solen sedan 12 imorse och shoppade två fina bikinisar och ett par snygga pilotglasögon som ni ska få se lite senare. Efter en runda på stan så drog jag till DC och dansade hip hop för Talia. Älskar hennes klass. Efter dansen åkte jag hem till min pojkvän och åt en god sen lunch, tidig middag och har myst hela eftermiddagen. En underbar söndag har jag haft, nu ska vi gå en promenad och hyra en film. Hur har eran söndag varit? :)



Fotograf: Ann Kykyri Makeupartist: Marie Bjerkevall Stylist: Tanja Läkääri Modell: Sanna Kull(jag)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?